Koncový oblouk a protiváha křidélka

koncovobloukaprotivhakidlka.jpg

Zcela nová je konstrukce konce křídla s protiváhou a šachtou pro SFG. Nejdříve se do žebra s otvorem o průměru 5,5 mm zalepí epoxidem upevňovací matice M4, která bude sloužit pro šroub fixující vložené SFG. Spojovací desku před vodící trubkou je třeba ještě mírně upravit, aby v ní bylo zapuštění pro matici a místo pro přesahující šroub, což je hezky vidět na fotce. Před lepením je vhodné zasušit, aby šly díly koncového oblouku do stojiny křidélka bez většího odporu pod správným úhlem. Poté se slepí pomocí upravené desky dvě dlouhá žebra k sobě, mezi nimi tak vznikla budoucí šachta pro SFG a šířce asi 6,5 - 6,8 mm, do které se budou poloviny SFG proti sobě zasouvat. Tato slepenina se pak nalepí na stojinu křidélka. Aby byl zajištěn správný úhel, zalepí se deska za vodící trubkou. Na závěr se zalepí koncové položebro. Jakmile jsou všechny části křidélka slepeny, postupně a opatrně se dobrousí otvory pro vodící trubičku kulatým jehlovým pilníkem. Vodící tyč musí jít s mírným odporem nasunout, současně by neměla mít nikde vůli, takže nepřebrousit.

Photo album created with Web Album Generator